vrijdag 30 september 2011

lom part4: Ultimo 241 chilometro

Fiets van Alfonsina Strada, eerste vrouw in de Giro van 1924_Ghisallo Italie
Milano Centrale. Met de trein en mijn fiets hier net aangekomen vanuit Lecco, kwestie om de benen te sparen voor morgen. Het plan is gesmeed, en de 130 stickers zijn over het parcours op de verkeersborden verspreid, om zo mijn eigen Ronde van Lombardije te kunnen rijden. Ik kan wel zeggen dat ik die 'echte', van over 2 weken, zo goed of zo kwaad mogelijk zal benaderen. Morgen wordt dan wel ook IL PICOLLO GIRO DI LOMBARDIA gereden voor beloften over een afstand van om en bij de 160 km en zorgt dit hopelijk voor extra motivatie langs de weg. Een vurig publiek en enkele picollo's met hesp zal ik ook wel kunnen gebruiken. Die laatste zullen mij gelukkig op de toppen van de drie 'grotere' hellingen door Frank worden aangereikt. Die 'ravitaillering' is een welkom geschenk, van een vriendelijke Hollander met zijn Guzzi-moto uit het gezegende jaar 1981, die ik op de camping heb mogen ontmoeten. Domani è il grande giorno! ORARIO Departido Cormano-Milaan KM 0 Top Valcava (COL van 13 km) KM 85 Top Colle de Brianze (helling van 4 km) KM 131 Top Colma alias Sormano (COL van 10 km) KM 169 Top Ghisallo (COL van 9 km) KM 206 Top Villa Vergano (helling van 4 km) KM 236 Arrivo Lecco KM 241
Affiche voor kunstexpo ter gelegenheid van de150ste verjaardag van de éénmaking van Italie te Bergamo_Lecco Italia
Antonio van 'Cercio', een familiebedrijf in houten fietswielen sinds 1946 op de flanken van Ghisallo_Magreglio Italia
De voorbereiding voor een houten fietswiel_Magraglio Italia
Roste spar_Bellagio Italia
H.Ambrosio-kerk_Sormano Italia
Arrivo by night_Lecco Italia
Groene trui_Castenuovo Italia
Semaphora/Verkeerslicht_Colle de Brianza Italia
My desk_Colle de Brianza Italia
De poort na de afzink van de Valcava_Annone San Bartolomeo Italia
Asfaltmaker net over de top van de Valcava_Costa Imagna Italia
Afzink_Valcava Italia
EXIT_Valcava Italia
Voet Valcava_Torre di Busi Italia
Passoni, dé Italiaanse verdeler van Titaniumfietsen_Robbiate Italia
Madonna dei Ciclisti_Monticello Italia
KM 0 van de koers aan de rand van Milaan (De snelheid wordt electronisch gemeten, hopelijk tot aan de arrivée in Lecco...)_Cormano Italia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten